Leveranciers

Deze pagina is speciaal ontworpen om onze leveranciers te voorzien van belangrijke informatie en samenwerkingsmogelijkheden.

Hieronder vind je de openingstijden voor onze faciliteiten:

  • Keuken: geopend van 06:30 uur tot 17:00 uur
  • Economaat: geopend van 08:00 uur tot 16:30 uur (specifieke nachtleveringen gebeuren via de afdeling spoedgevallen)

Leveringen buiten deze openingstijden kunnen niet worden aangeboden, noch op de afdeling Spoedgevallen, noch aan het onthaal van het ziekenhuis. Deze kunnen evenmin onbewaakt worden achtergelaten. Deze leveringen dienen de dag nadien – binnen de opgegeven openingstijden - opnieuw te worden aangeboden.

Leverancier Keuken

Keuken

Maak gebruik van de speciale goederenontvangst voor de keuken, gelegen aan de zijkant van het ziekenhuis. Je kunt deze bereiken via de Klinieklaan. De inrit bevindt zich ter hoogte van gebouw E. Bij de goederenontvangst zal ons personeel je verder helpen met het aannemen van de levering.

Contact: 058 33 34 21

Leverancier economaat

Andere goederen

Alle andere leveringen worden geleverd bij het economaat. Het economaat is te bereiken aan de zijkant van het ziekenhuis, eveneens via de klinieklaan. De inrit bevindt zich net voorbij gebouw B.

Contact: 058 33 37 37

Rechtstreekse leveringen

Indien leveranciers of koeriers goederen rechtstreeks aan specifieke afdelingen zoals CSA, Labo, Nucleaire Geneeskunde, moeten leveren, vragen we hen om zich te melden bij een medewerker van het economaat.

Bij het economaat kunnen zij hun autosleutels of identiteitskaart inruilen voor een badge. Met deze badge kunnen zij toegang krijgen tot de betreffende afdeling.

Nadat de goederen zijn geleverd, kunnen zij de badge weer inruilen voor hun autosleutels of identiteitskaart.

Op deze manier zorgen we ervoor dat de juiste leveringen op de juiste plaats terechtkomen, terwijl we tegelijkertijd de veiligheid en beveiliging van onze afdelingen waarborgen.

Indien er nog verdere vragen zijn, staan we graag voor je klaar om je te helpen. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Facturatiegegevens

Elke levering dient vergezeld te zijn van een zendnota. Het bestelbonnummer dient op elke zendnota vermeld te worden en per bestelbon dient 1 factuur opgemaakt te worden.

De facturen dienen digitaal verstuurd te worden naar de dienst boekhouding. Gelieve uw factuur in pdf-formaat per mail te versturen naar invoice@azwest.be.

Facturatie gebeurt op naam van:

AZ West

t.a.v. dienst boekhouding

Ieperse Steenweg 100

8630 Veurne

BTW-nummer : BE 0408 380 193

Een afspraak in het ziekenhuis? Laat steeds je identiteitskaart inlezen via de kiosk of de dienst opname! Nieuwe wetgeving vanaf 1 april 2024!